loading...
تازه های کامپیوتر
بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.

عضویت

 

راهنمای عضویت :

۱-بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


عضویت در سایت 

۲-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


محمد شمس بازدید : 290 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

police.jpg

Police Destruction Street یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های سرگرم کننده می باشد. شما در این بازی نقش یک پلیس وظیفه شناس را خواهید داشت و با پوشیدن یونیفورم آبی رنگ پلیس پشت فرمان می نشینید و در طول شهر با خلافکاران و افراد شرور درگیر می شوید. در این بازی شما با برای دستگیری مجربان خیابانی , قاتلین و دزدان امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی بر عکس بازی های مشابه که شما فقط در خیابان ها فعالیت می کنید در این بازی باید در جاهای مختلف شهر نظیر پارک ها و مکان های عمومی نیز با خلافکارن مبارزه می کنید. در این مبارزه شما از هیچ قدرت و نیرویی دریغ نمی کنید و در طول بازی حتی تمام شهر خود را مانند ساختمان ها , پارک ها , درختان , مغازه ها و هر چیزی که بر سر راه شما قرار بگیرد و مانع دستگیر کردن خلافکاران شود را تخریب کنید.

محمد شمس بازدید : 277 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (1)

در بازی Infinite Warrior شما باید با انجام مبارزات رودررو مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. با انجام مبارزات گوناگون رتبه‌ی شما افزایش پیدا می‌کند و همچنین می‌توانید سلاح‌ها و وسایل جنگی متفاوتی را با استفاده از پولی که از پیروزی در نبرد به‌دست می‌آورید، تهیه کنید. نبردهای بازی کیفیت مناسبی دارند و اگر علاقه‌مند به مبارزات تن‌به‌تن باشید این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نماید

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 254 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (1)

این بار در سایت پی سی نیوز ، بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب:

shayan.navvabi بازدید : 1001 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی Plants vs. Zombies از سری بازی های ماجرایی و سرگرم کننده است و از سری از بازی های مدیریتی می باشد که با حجم پایین شما می توانید از این بازی لذت ببرید. داستان بازی ار این قرار است که شما یک باغچه کوچک دارید که در آن گل های زیبایی می کارید و باید در زمانی که گلهای شما به رشدکامل خود رسیدند از آنها محافظت کنید اما در این میان Zombies ( بیگانگان ) به شما حمله میکنند و می خواهند که به شما آسیب بزنند.

دانلود در ادامه مطلب
محمد شمس بازدید : 340 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی جدید Saving Yello که بر گرفته از بازی جذاب و دوست داشتنی پرنده عصبانی است که در آن شما بجای پرنده یک ماهی قرمز درمانده را هدایت و راهنمایی می کنید که به هدف خود دست یاببد.این بازی بسیار جالب و اعتیاد آور میباشد که به خوبی اوقات فراقت شما را تسکین می بخشد.شما می توانید هم اکنون این بازی را از سایت یک موبایل دانلود نمائید.

دانلود در ادامه مطلب
محمد شمس بازدید : 272 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


 

بازی Spellsword 1.0.1 بازی بسیار جالب و سرگرم کننده می باشد و یک گیم پلی بی پایانی است که شما باید قهرمان این بازی را به سلامت به مقصد برسانید در برابر خطرات محافظت کنید و قابل نصب بر روی گوشی های آیفون آیپاد لمسی و آیپد می باشد
دانلود بازی Spellsword 1.0.1 برای آیفون


دانلود در ادامه مطلب
محمد شمس بازدید : 668 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

جنگ همچنان ادامه دارد! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز هم هستند و از آن استفاده میکنند… بازی پرندگان خشمگین در فضا شما را به ماجراجویی جدیدی در سیاره های مختلف منظومه شمسی و در جاذبه صفر دعوت می کند که شما را به یک بازی چشم نواز تا خرابی های ناگهانی سازه های خوکی دعوت می کند. در ادامه می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلود دریافت نمایید .

دانلود در ادامه مطلب

محمد شمس بازدید : 462 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

محمد شمس بازدید : 402 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

 


نام بازی: Angry Birds Rio v1.2.2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: March 4, 2011
نوع فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: EXE
ناشر: Rovio Mobile
حمایت توسط : Rovio Mobile
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

Angry Birds Rio جدیدترین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین هست که در تاریخ 4 مارچ سال 2011 میلادی توسط کمپانی Angry Birds Rio ساخته و منتشر شد. پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب میکنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است. Angry Birds Rio v1.2.2 نسخه ای دیگر از سری بازی های پرندگان خشمگین میباشد که در طی آن پرندگان خشمگین دستگیر و در قفس زندانی شده اند و از راهی به ریو منتقل شده اند.آنها دوستان جدید خود را ملاقات می کنند و با همکاری یکدیگر در پی فرار از یک انبار متروکه به جنگل سبز میباشند.
دانلود در ادامه مطلب
محمد شمس بازدید : 279 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
در سال گذشته ي ميلادي براي دستگاه هايي نظير آيپد , گوشي هاي آندروييدي و پي اس پي يك بازي منتشر شد كه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد . شدت استقبال از اين بازي به قدري بالا بود كه شركت سازنده تصميم به ساخت نسخه ي كامپيوتري اين بازي گرفت و حالا در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر اين بازي منتشر شده است . نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازي رو نديده باشيد با دانلود اين بازي و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد .
داشتن گرافيك بالا نسبت به حجم كم بازي , رنگ آميزي شاد و كاربرپسند , داشتن 195 مرحله زيبا و .... از ويژگي هايي است كه چشم بستن روي اين بازي رو بسيار سخت خواهد كرد.
موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبايي در حال زندگي آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه ميشوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هايي هستند كه در همسايگي اين پرندگان زندگي ميكنند . و اين پرندگان تصميم به نابودي خوك ها ميگيرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.
شروع بازي و مراجل ابتدايي به شما ياد خواهد داد كه در اين بازي چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازي ساده رو به رو هستيد.اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهاي پيچيده و شيرين اين بازي خواهيد شد و باور خواهيد كرد كه دل كندن از بازي كاريست بسيار دشوار !
 
دانلود در ادامه مطلب
 
پک اورجینال نصرت1-2-3




آیا برای یادگیری زبان انگلیسی خود و فرزندانتان پولهای زیادی را صرف کلاسهای زبان , کتاب و غیره میکنید؟!!

آیا از رفتن به کلاسهای زبان انگلیسی خسته شده اید و احساس میکنید چیزی یاد نمیگیرید؟!!!

ما  کم هزینه ترین , موثرترین و آسانترین راه را برای شما آماده کرده ایم!

مجموعه بی نظیر آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3  

همراه دوره تقویت

حافظه و مهارت یادگیری با قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و موبایل و MP3 & DVD 
PLAYER

قيمت : 7,800 تومان

محصولات

فروش ویژه مجموعه نرم افزار و بازی اندروید - 2013

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید 2013، مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید. با بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 3 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیحات تمام محتویات مجموعه ...
برخی از محتویات مجموعه ماکسیمم اندروید 2013:
 - بیش از 200 بازی زیبا و جدید گوشی های اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 200 نرم افزار کاربردی ارزشمند اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 500 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید
 - بیش از 1000 تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید
 - کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده
 - همراه با توضیحات فارسی تمام نرم افزار ها و بازی های مجموعه در محیط اتوران
 - همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی تمام محتویات مجموعه و ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 12900 تومان


درباره ما
تیم پی سی نیوز بزای شما آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد. امید است که در ویسایت ما اوقات خوبی داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب سایت را می پسندید؟
    نظر شما در مورد پی سی نیوز چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,077
  • بازدید ماه : 2,870
  • بازدید سال : 18,546
  • بازدید کلی : 246,709