loading...
تازه های کامپیوتر
بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.

عضویت

 

راهنمای عضویت :

۱-بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


عضویت در سایت 

۲-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


محمد شمس بازدید : 271 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .              

 norton-internet-security-2013-20.3.1.22.jpg

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 327 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

Xtralogic Remote Desktop Client به شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت به کامپیوترهای خود بوسیله ی گوشی موبایل اندرویدی خود متصل شوید. هنگامی که اتصال برقرار شود، به شما موس و صفحه کلید نشان داده می شود و همچنین تمامی اتفاقات برای شما به صورت آنلاین نشان داده خواهد شد. شما می توانید به راحتی کامپیوتر خود را بدون اینکه از دسترسی به فایل های خود محروم شوید ترک نمایید و ایمیل ها و نرم افزارهای مورد علاقه ی خود را از طریق موبایل خود اجرا نمایید. این نرم افزار از Remote Dekstop Protocol (RDP) برای برقرار ارتباط استفاده می نماید.

 remote-desktop-client-v4.0.jpg

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

محمد شمس بازدید : 779 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 856 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

idm.jpg

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 348 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

Boat Browser 4.1 یک مرورگر اینترنتی سریع ، هوشمند و قدرتمند برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد. از ویژگی برتر این برنامه می توان به سفارش کردن محیط مرورگر ، قابلیت Speed Dial ، پشتیبانی از افزونه های مختلف و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود. برای اجرای مرورگر Boat Browser نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید.

دانلود در ادامه مطلب:

 

محمد شمس بازدید : 348 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (1)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

برای مشاهده بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 297 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (1)
 Internet Lockنرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است.

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

جهت دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 268 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

محمد شمس بازدید : 283 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 262 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 409 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 302 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (1)

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

محمد شمس بازدید : 370 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار Orbit Downloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست. تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 289 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

استفاده از آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما می باشد. اگر قصد دارید، شخصاً بنرهای تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را طراحی کنید و هیچ تجربه قبلی نیز در این زمینه نداشته اید، می توانید با استفاده از نرم افزار Banner Generator Pro به سرعت و به راحتی، در عرض چند دقیقه عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حرفه ای را ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Banner Generator Pro:
- ایجاد سریع و آسان آگهی ها ی تبلیغاتی
- ایجاد آسان بنرهای تبلیغاتی متحرک
- امکان انتخاب بنرهای از پیش ساخته شده در نرم افزار و یا سایز های بنر سفارشی
- امکان انتخاب از بین ده ها آیکن و تصویر موجود در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
لینک دانلود فایل:http://s2.picofile.com/file/7290700214/bannergen_pro.exe.html

محمد شمس بازدید : 286 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)
BB TestAssistant Expert از بهترین راه حل های صنعتی در زمینه ی ساخت پروژه های حرفه ای بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. ترکیب دموهای نرم افزاری، مدل برنامه نویسی، تست و اسکریپت های پیچیده از طریق عناصر و مالتی مدیاهای فعل و انفعالی از این نرم افزار، محلی برای محتویات و ترکیب های مختلف ساخته است. واسط کاربری این نرم افزار برای دستیابی به نتیجه ی درست در مراحل کمتر و کوتاه تر طراحی شده است.

BB TestAssistant Expert ساخت آموزش های مجازی توسط BB TestAssistant Expert 3.2.2.2128

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 481 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

پس از گذشت مدت ها بالاخره گوگل دست بکار شد و نسخه جدید مسنجر خود را ارائه کرد . مهمترین امکانی که به این نسخه اضافه شده است ، قابلیت « پیغامهای آفلاین » است که یکی از کاستی های این مسنجر به شمار می رفت . این قابلیت جزو مواردی است که خصوصا برای ما ایرانی ها مهم است …
چنانچه از سرویس پست الکترونیک Gmail استفاده می کنید، با دریافت این نرم افزار وارد دنیای چت گوگل شوید، این مسنجر امکان برقراری ارتباط به صورت متنی و صوتی را برای شما فراهم میکند. کیفیت صدا در چت صوتی این نرم افزار بسیار بهتر است کیفیت صدا در نرم افزار یاهو مسنجر است همچنین میزان استفاده از حافظه RAM در این نرم افزار به مراتب کمتر از یاهو مسنجر می باشد.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 256 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. اپرا ۱۰٫۵۰ بعد از چندین ماه سپری کردن در نسخه بتا بالاخره نسخه ۱۰٫۵۰ خود را کامل کرد و آن را در اختیار کاربران قرار داد. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

Opera%2010.53%20Build%203374 مرورگري محبوب با نام Opera 10.53 Build 3374

دانلود در ادامه مطلب:

پک اورجینال نصرت1-2-3




آیا برای یادگیری زبان انگلیسی خود و فرزندانتان پولهای زیادی را صرف کلاسهای زبان , کتاب و غیره میکنید؟!!

آیا از رفتن به کلاسهای زبان انگلیسی خسته شده اید و احساس میکنید چیزی یاد نمیگیرید؟!!!

ما  کم هزینه ترین , موثرترین و آسانترین راه را برای شما آماده کرده ایم!

مجموعه بی نظیر آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3  

همراه دوره تقویت

حافظه و مهارت یادگیری با قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و موبایل و MP3 & DVD 
PLAYER

قيمت : 7,800 تومان

محصولات

فروش ویژه مجموعه نرم افزار و بازی اندروید - 2013

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید 2013، مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید. با بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 3 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیحات تمام محتویات مجموعه ...
برخی از محتویات مجموعه ماکسیمم اندروید 2013:
 - بیش از 200 بازی زیبا و جدید گوشی های اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 200 نرم افزار کاربردی ارزشمند اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 500 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید
 - بیش از 1000 تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید
 - کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده
 - همراه با توضیحات فارسی تمام نرم افزار ها و بازی های مجموعه در محیط اتوران
 - همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی تمام محتویات مجموعه و ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 12900 تومان


درباره ما
تیم پی سی نیوز بزای شما آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد. امید است که در ویسایت ما اوقات خوبی داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب سایت را می پسندید؟
    نظر شما در مورد پی سی نیوز چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,111
  • بازدید ماه : 2,904
  • بازدید سال : 18,580
  • بازدید کلی : 246,743