loading...
تازه های کامپیوتر
بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.

عضویت

 

راهنمای عضویت :

۱-بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


عضویت در سایت 

۲-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


محمد شمس بازدید : 215 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید.

foxit-pdf-editor.jpg

 

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 457 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

EfficientPIM Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهای تجارت و زندگی خود را ساماندهی و برنامه ریزی کنید و از نظر مدیریت در آنها به مشکل برنخورید. این نرم افزار میتواند قرار ملاقات ها ، تماس ها ، وظایف ، لیست کارها ، تاریخ تولدها و دیگر اتفاقات را برنامه ریزی و مدیریت کند. نحوه کار در این نرم افزار به صورتی است که کاربر با تنظیم و قرار دادن هرکدام از رویدادها در تاریخ و ساعت معین خود از نرم افزار میخواهد تا پیام های آگاهی دهنده را در زمان مشخصی ، برای مثال یک روز قبل از فرارسیدن آن یا دیگر موارد آگاهی دهنده ، به اطلاع کاربر برساند. در کنار این قابلیت نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد و میتواند به کاربر اجازه نوشتن یادداشت های روزانه و مدیریت پسوردها را نیز بدهد به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن پسوردهایتان نباشید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند بسیار طبیعی یادداشت هایتان را روی تکه ای کاغذ روی صفحه دسکتاپ بچسباند.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 325 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 444 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند.

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 285 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Room Arranger یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تعبیه یک اتاق، خانه یا باغ به هر روشی که خود می خواهید بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان یا خانه خود بپردازید. گاهی اوقات شما برای ایجاد تنوع دست به جا به کردن وسایل می زنید که بعضی از این وسایل می توانند خیلی سنگین باشند و حتی پس از جا به جایی به نظرتان در جای مناسب قرار نگرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.

محمد شمس بازدید : 320 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

 

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری برای طراحی انیمیشن های سه بعدی با استفاده از نمونه ها و ابزارهای آماده می باشد. این نرم افزار به دلیل دارا بودن استایل ها و نمونه های آماده و ابزارهایی نظیر کنترل رنگ و سه بعدی ساز ، به کاربر کمک میکند ضمن ایجاد انیمیشنی دلخواه به راحتی به خواسته خود برسد. اگر خودتان توانایی ساخت انیمیشن ها را ندارید ، نمونه های آماده که بیش از ۶۰ عدد می باشند این امکان را برایتان فراهم آورده اند. این نرم افزار ضمن در اختیار داشتن ابزارهای لازم برای ساخت انیمیشن های سه بعدی ، دارای امکاناتی برای اضافه کردن و ساختن متن و لوگوهای سه بعدی می باشد تا در صورت لزوم در هنگام ساخت یک انیمیشن سه بعدی بتوانید از آنها نیز استفاده نمایید.

تنظیم زمان بندی فریم های انیمیشن و همچنین ابزارهای طراحی مانند اضافه کردن افکت ، نور ، صدا ، اشیاء و اشکال سه بعدی و… یک نرم افزار ساده و کامل را برای افرادی که میخواهند بدون دانش فنی انیمیشنی زیبا بسازند را فراهم می آورد. انیمیشن های ساخته شده امکان تبدیل شدن به فایل های فلش ، فایل gif یا ویدیو را دارند تا بتوان آنها را وبسایت های اینترنتی نیز به نمایش گذاشت.

جهت دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 236 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Foxit Reader Pro v4.0.0.0619 به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 259 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 228 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 546 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

مجموعه ۴۵ والپپر زیبا و جذاب از متاظر شهر ها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمتJPG  می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 238 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Nik Software Snapseed نرم افزاری بسیار کاربردی برای سیستم عامل ویندوز می باشد که توسط آن می توانید عکس هایی بسیار جذاب و خاص و با افکت های دیدنی داشته باشید. این نرم افزار دارای افکت های گوناگونی می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توانید به عکس های تان افکت های هنری و حرفه ای اضافه کنید. امیدواریم نرم افزار Nik Software Snapseed مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب

محمد شمس بازدید : 262 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام AbstractionLine Screen Saver را برای شما عزیزان در پی سی نیوز قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

 

محمد شمس بازدید : 289 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

استفاده از آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما می باشد. اگر قصد دارید، شخصاً بنرهای تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را طراحی کنید و هیچ تجربه قبلی نیز در این زمینه نداشته اید، می توانید با استفاده از نرم افزار Banner Generator Pro به سرعت و به راحتی، در عرض چند دقیقه عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حرفه ای را ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Banner Generator Pro:
- ایجاد سریع و آسان آگهی ها ی تبلیغاتی
- ایجاد آسان بنرهای تبلیغاتی متحرک
- امکان انتخاب بنرهای از پیش ساخته شده در نرم افزار و یا سایز های بنر سفارشی
- امکان انتخاب از بین ده ها آیکن و تصویر موجود در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
لینک دانلود فایل:http://s2.picofile.com/file/7290700214/bannergen_pro.exe.html

محمد شمس بازدید : 286 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)
BB TestAssistant Expert از بهترین راه حل های صنعتی در زمینه ی ساخت پروژه های حرفه ای بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. ترکیب دموهای نرم افزاری، مدل برنامه نویسی، تست و اسکریپت های پیچیده از طریق عناصر و مالتی مدیاهای فعل و انفعالی از این نرم افزار، محلی برای محتویات و ترکیب های مختلف ساخته است. واسط کاربری این نرم افزار برای دستیابی به نتیجه ی درست در مراحل کمتر و کوتاه تر طراحی شده است.

BB TestAssistant Expert ساخت آموزش های مجازی توسط BB TestAssistant Expert 3.2.2.2128

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 1710 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار ادیسون 4 برای یادگیری الکتریسیته و الکترونیک، محیط تازه و منحصر به فردی می باشد. مدرسان و دانش آموزان می توانند با استفاده از صفحات چند رسانه ای، ابزارهای مجازی، صدا و انیمیشن، مدارهای گوناگونی ایجاد کرده، آنها را آزمایش نموده و در صورت لزوم با اطمینان خاطر تصحیح شان کنند.

دانش آموزان جذب اجزای سه بعدی و واقعی این محیط آموزشی می شوند زیرا هنگام ساختن مدارها می توانند به طور هم زمان شکل شماتیک مربوط به آن را مشاهده کنند. همچنین نرم افزار ادیسون شامل بیش از 100 آزمایش و مسئله است که به آسانی در دسترس مدرسان و دانش آموزان قرار می گیرد.

انتخاب باتری ها، مقاومت ها، دیودها، LED ها، ترانزیستورها، دروازه های منطقی، flip-flops، و حتی مدار مجتمع های IC، همگی در محیط آزمایشگاه چند رسانه ای شما به صورت تقریباً واقعی امکان پذیر است. شما می توانید آنها را از قسمت جعبه ابزار محیط به " تخته مدار " خود آورده و با کمک موس بوسیله سیم به هم متصل کرده و مدار بسازید.

مدار شما بلافاصله شروع به کار خواهد کرد و شما می توانید آن را با استفاده از ابزارهای مجازی امتحان کرده و رفع نقص نمایید. به علاوه، نرم افزار ادیسون به شکل خودکار، نمودار استاندارد شماتیک مدار مربوطه را رسم نموده و به طور همزمان نمایش می دهد.

هنگامی که با نمودارهای شماتیک مدارها آشنا شوید، می توانید از ویرایشگر شماتیک ادیسون و تحلیل کننده مدار استفاده کنید؛ که این بخش مشابه برنامه تحلیل مدار پیشرفته TINA است. نرم افزار ادیسون 4، علاوه بر ابزارهای مجازی به پنجره ای مجهز است که نتایج تحلیل هنری را نمایش می دهد.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 4981 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (1)

امکانات:

1=شبیه سازی آزمایشگاه 3 بعدی الکترونیک

2= طراحی مدارات کاربردی

3= تست و راه اندازی مدارات

4= محیطی ساده و جزاب

5= افکت های صدای جالب برای المانها

6=داشتن دستگاه های اندازه گیری و تولیدکننده

و......

محیط نرم افزار

دانلود در ادامه مطلب:

پک اورجینال نصرت1-2-3




آیا برای یادگیری زبان انگلیسی خود و فرزندانتان پولهای زیادی را صرف کلاسهای زبان , کتاب و غیره میکنید؟!!

آیا از رفتن به کلاسهای زبان انگلیسی خسته شده اید و احساس میکنید چیزی یاد نمیگیرید؟!!!

ما  کم هزینه ترین , موثرترین و آسانترین راه را برای شما آماده کرده ایم!

مجموعه بی نظیر آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3  

همراه دوره تقویت

حافظه و مهارت یادگیری با قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و موبایل و MP3 & DVD 
PLAYER

قيمت : 7,800 تومان

محصولات

فروش ویژه مجموعه نرم افزار و بازی اندروید - 2013

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید 2013، مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید. با بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 3 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیحات تمام محتویات مجموعه ...
برخی از محتویات مجموعه ماکسیمم اندروید 2013:
 - بیش از 200 بازی زیبا و جدید گوشی های اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 200 نرم افزار کاربردی ارزشمند اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 500 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید
 - بیش از 1000 تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید
 - کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده
 - همراه با توضیحات فارسی تمام نرم افزار ها و بازی های مجموعه در محیط اتوران
 - همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی تمام محتویات مجموعه و ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 12900 تومان


درباره ما
تیم پی سی نیوز بزای شما آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد. امید است که در ویسایت ما اوقات خوبی داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب سایت را می پسندید؟
    نظر شما در مورد پی سی نیوز چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 2,924
  • بازدید سال : 18,600
  • بازدید کلی : 246,763