loading...
تازه های کامپیوتر
بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.

عضویت

 

راهنمای عضویت :

۱-بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


عضویت در سایت 

۲-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


محمد شمس بازدید : 300 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (2)
 

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Raindrops on Glass را برای شما عزیزان در پی سی نیوز قرار داده ایم. ، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

raindrops-on.jpg

محمد شمس بازدید : 290 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

police.jpg

Police Destruction Street یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های سرگرم کننده می باشد. شما در این بازی نقش یک پلیس وظیفه شناس را خواهید داشت و با پوشیدن یونیفورم آبی رنگ پلیس پشت فرمان می نشینید و در طول شهر با خلافکاران و افراد شرور درگیر می شوید. در این بازی شما با برای دستگیری مجربان خیابانی , قاتلین و دزدان امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی بر عکس بازی های مشابه که شما فقط در خیابان ها فعالیت می کنید در این بازی باید در جاهای مختلف شهر نظیر پارک ها و مکان های عمومی نیز با خلافکارن مبارزه می کنید. در این مبارزه شما از هیچ قدرت و نیرویی دریغ نمی کنید و در طول بازی حتی تمام شهر خود را مانند ساختمان ها , پارک ها , درختان , مغازه ها و هر چیزی که بر سر راه شما قرار بگیرد و مانع دستگیر کردن خلافکاران شود را تخریب کنید.

محمد شمس بازدید : 271 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .              

 norton-internet-security-2013-20.3.1.22.jpg

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 254 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند.

 

windows-7-manager.jpg  

 

در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری  را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود.

در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 327 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

Xtralogic Remote Desktop Client به شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت به کامپیوترهای خود بوسیله ی گوشی موبایل اندرویدی خود متصل شوید. هنگامی که اتصال برقرار شود، به شما موس و صفحه کلید نشان داده می شود و همچنین تمامی اتفاقات برای شما به صورت آنلاین نشان داده خواهد شد. شما می توانید به راحتی کامپیوتر خود را بدون اینکه از دسترسی به فایل های خود محروم شوید ترک نمایید و ایمیل ها و نرم افزارهای مورد علاقه ی خود را از طریق موبایل خود اجرا نمایید. این نرم افزار از Remote Dekstop Protocol (RDP) برای برقرار ارتباط استفاده می نماید.

 remote-desktop-client-v4.0.jpg

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

محمد شمس بازدید : 779 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 215 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید.

foxit-pdf-editor.jpg

 

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 856 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

idm.jpg

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 485 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

تماس های تلفنی و ویدیویی رایگان اسکایپ به اسکایپ را با Skype تجربه کنید. مهم نیست دیگران با رایانه شخصی، مک، دستگاه های اندروید، آیفون و … باشند. مهم این است که Skype را نصب داشته باشند. بدین طریق می توانید به رایگان چت کنید و پیام بفرستید. برای این کار به اینترنت نیاز خواهید داشت. می توانید از ۳G یا WiFi استفاده کنید. این تماس ها با سراسر دنیا می تواند صورت بگیرد و امکان ارسال فایل نظیر عکس را نیز به راحتی میسر کند. کیفیت تماس بالا بوده و خواهید توانست علاوه بر اکانت اسکایپ، با اکانت Windows Live Messenger نیز وارد شوید.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 277 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (1)

در بازی Infinite Warrior شما باید با انجام مبارزات رودررو مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. با انجام مبارزات گوناگون رتبه‌ی شما افزایش پیدا می‌کند و همچنین می‌توانید سلاح‌ها و وسایل جنگی متفاوتی را با استفاده از پولی که از پیروزی در نبرد به‌دست می‌آورید، تهیه کنید. نبردهای بازی کیفیت مناسبی دارند و اگر علاقه‌مند به مبارزات تن‌به‌تن باشید این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نماید

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 457 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

EfficientPIM Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهای تجارت و زندگی خود را ساماندهی و برنامه ریزی کنید و از نظر مدیریت در آنها به مشکل برنخورید. این نرم افزار میتواند قرار ملاقات ها ، تماس ها ، وظایف ، لیست کارها ، تاریخ تولدها و دیگر اتفاقات را برنامه ریزی و مدیریت کند. نحوه کار در این نرم افزار به صورتی است که کاربر با تنظیم و قرار دادن هرکدام از رویدادها در تاریخ و ساعت معین خود از نرم افزار میخواهد تا پیام های آگاهی دهنده را در زمان مشخصی ، برای مثال یک روز قبل از فرارسیدن آن یا دیگر موارد آگاهی دهنده ، به اطلاع کاربر برساند. در کنار این قابلیت نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد و میتواند به کاربر اجازه نوشتن یادداشت های روزانه و مدیریت پسوردها را نیز بدهد به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن پسوردهایتان نباشید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند بسیار طبیعی یادداشت هایتان را روی تکه ای کاغذ روی صفحه دسکتاپ بچسباند.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 325 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 267 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

شرکت مکافی نام آشنایی است که متاسفانه به دلایل تحریم نرم افزارهای تجاری قدرتمند این شرکت در ایران قابل استفاده نیستند. ولی یکی از چند نرم افزار این شرکت شامل تحریم ها نیست و آن McAfee Stinger نرم افزاری ویژه برای شناسایی ویروس های ویژه می باشد. اگر کامپیوتر شما دچار انواع ویروس ها شده است و نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاکسازی آنها را ندارند ، شاید McAfee Stinger بتواند مشکلتان را حل کند.

این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس همیشگی نیست ولی میتواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید و به پاکسازی سیستم از انواع ویروس ها ، مخصوصا ویروس های ویژه و جدید که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمیگردند ، کمک کند.

همچنین اگر سیستم شما آنقدر ویروسی شده است که اجازه نصب آنتی ویروس ها را نمیدهد ، این نرم افزار به دلیل نوعی پرتابل بودن ، توانایی اجرا و شناسایی احتمالی ویروس ها را دارد. این نرم افزار بسته به تعداد فایل ها زمان زیادی را برای شناسایی ویروس ها صرف میکند و همچنین هنگام اجرا از منابع سیستم به شدت استفاده مینماید. از این نرم افزار تنها انتظار حذف و یافتن ویروس ها را در زمان جستجو داشته باشید و این نرم افزار را هیچوقت جایگزین آنتی ویروس اصلی خود ننماید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 444 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند.

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 348 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

Boat Browser 4.1 یک مرورگر اینترنتی سریع ، هوشمند و قدرتمند برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد. از ویژگی برتر این برنامه می توان به سفارش کردن محیط مرورگر ، قابلیت Speed Dial ، پشتیبانی از افزونه های مختلف و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود. برای اجرای مرورگر Boat Browser نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید.

دانلود در ادامه مطلب:

 

محمد شمس بازدید : 236 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

Old Photo Effects نرم افزاری کم حجم ولی جذاب برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید به سادگی عکس هایتان را به عکس های قدیمی تبدیل کنید. در واقع نرم افزار Old Photo Effects دارای افکت های جذابی است که عکس شما را به عکس های قدیمی تبدیل می نماید. برای اجرای Old Photo Effects نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 306 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از پک زیبای Windows 8 UX Pack ver 3.5 ، می توانید چهره ی ویندوز ۷ خود را به شاهکار جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تبدیل کنید . این تغییرات شامل اکثر بخش های ویندوز نظیر استارت ، تسکبار ، صفحه ی لوگین ، تم ها ، والپیپر و سایر بخش های ویندوز می باشد که برروی تمام نسخه های ویندوز سون قابل استفاده است . برای دریافت این اسکین پک به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

جهت دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 348 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (1)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

برای مشاهده بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 285 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Room Arranger یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تعبیه یک اتاق، خانه یا باغ به هر روشی که خود می خواهید بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان یا خانه خود بپردازید. گاهی اوقات شما برای ایجاد تنوع دست به جا به کردن وسایل می زنید که بعضی از این وسایل می توانند خیلی سنگین باشند و حتی پس از جا به جایی به نظرتان در جای مناسب قرار نگرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.

محمد شمس بازدید : 297 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (1)
 Internet Lockنرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است.

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

جهت دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 320 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

 

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری برای طراحی انیمیشن های سه بعدی با استفاده از نمونه ها و ابزارهای آماده می باشد. این نرم افزار به دلیل دارا بودن استایل ها و نمونه های آماده و ابزارهایی نظیر کنترل رنگ و سه بعدی ساز ، به کاربر کمک میکند ضمن ایجاد انیمیشنی دلخواه به راحتی به خواسته خود برسد. اگر خودتان توانایی ساخت انیمیشن ها را ندارید ، نمونه های آماده که بیش از ۶۰ عدد می باشند این امکان را برایتان فراهم آورده اند. این نرم افزار ضمن در اختیار داشتن ابزارهای لازم برای ساخت انیمیشن های سه بعدی ، دارای امکاناتی برای اضافه کردن و ساختن متن و لوگوهای سه بعدی می باشد تا در صورت لزوم در هنگام ساخت یک انیمیشن سه بعدی بتوانید از آنها نیز استفاده نمایید.

تنظیم زمان بندی فریم های انیمیشن و همچنین ابزارهای طراحی مانند اضافه کردن افکت ، نور ، صدا ، اشیاء و اشکال سه بعدی و… یک نرم افزار ساده و کامل را برای افرادی که میخواهند بدون دانش فنی انیمیشنی زیبا بسازند را فراهم می آورد. انیمیشن های ساخته شده امکان تبدیل شدن به فایل های فلش ، فایل gif یا ویدیو را دارند تا بتوان آنها را وبسایت های اینترنتی نیز به نمایش گذاشت.

جهت دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:

محمد شمس بازدید : 288 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت پی سی نیوز نرم افزاری بسیار جالب برای گوشی های اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. این نرم افزار در واقع یک لانچر می باشد. شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت. نام این نرم افزار Holo Launcher 1.0.6 می باشد که هم اکنون می توانید از سایت پی سی نیوز دریافت نمایید.

محمد شمس بازدید : 254 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (1)

این بار در سایت پی سی نیوز ، بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 268 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

محمد شمس بازدید : 278 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

DicePlayer همانگونه که از نامش پیداست ، یک برنامه پخش کننده قوی و سریع برای گوشی های آندرویدی می باشد که توسط آن می توانید انواع فرمت های رایج ویدئویی و همچنین صوتی را با بهترین امکانات مشاهده کنید . این پلیر از فرمت های AVI , MP4 , AVI ,MOV , MTS , TS و … پشتیبانی می کند که برای پخش هرچه بهتر آن ها کدک های MPEG-4 ASP / H.264 توسط آن پشتیبانی می شوند . با فیلم های HD 720p و ۱۰۸۰p نیز سازگاری دارد که به راحتی می توانید آن ها را به همراه زیرنویس در موبایل خود تماشا کنید . برای اجرای این نرم افزار نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر هستید .

محمد شمس بازدید : 236 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Foxit Reader Pro v4.0.0.0619 به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 283 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 262 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 259 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 230 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

Efficient Notes Free – افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. همچنین می توانید نوشته های خود را دسته بندی و مرتب کنید و بصورت جداگانه و بشکل دلخواه در دسکتاپ خود اضافه نمایید. از دیگر امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به امکان رمز گذاری برروی اطلاعات اشاره کرد که بدین شکل امنیت اطلاعات شما را نیز تأمین خواهد کرد.

پک اورجینال نصرت1-2-3




آیا برای یادگیری زبان انگلیسی خود و فرزندانتان پولهای زیادی را صرف کلاسهای زبان , کتاب و غیره میکنید؟!!

آیا از رفتن به کلاسهای زبان انگلیسی خسته شده اید و احساس میکنید چیزی یاد نمیگیرید؟!!!

ما  کم هزینه ترین , موثرترین و آسانترین راه را برای شما آماده کرده ایم!

مجموعه بی نظیر آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3  

همراه دوره تقویت

حافظه و مهارت یادگیری با قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و موبایل و MP3 & DVD 
PLAYER

قيمت : 7,800 تومان

محصولات

فروش ویژه مجموعه نرم افزار و بازی اندروید - 2013

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید 2013، مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید. با بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 3 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیحات تمام محتویات مجموعه ...
برخی از محتویات مجموعه ماکسیمم اندروید 2013:
 - بیش از 200 بازی زیبا و جدید گوشی های اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 200 نرم افزار کاربردی ارزشمند اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 500 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید
 - بیش از 1000 تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید
 - کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده
 - همراه با توضیحات فارسی تمام نرم افزار ها و بازی های مجموعه در محیط اتوران
 - همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی تمام محتویات مجموعه و ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 12900 تومان


تعداد صفحات : 3

درباره ما
تیم پی سی نیوز بزای شما آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد. امید است که در ویسایت ما اوقات خوبی داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب سایت را می پسندید؟
    نظر شما در مورد پی سی نیوز چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,107
  • بازدید ماه : 2,900
  • بازدید سال : 18,576
  • بازدید کلی : 246,739