loading...
تازه های کامپیوتر
بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.

عضویت

 

راهنمای عضویت :

۱-بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


عضویت در سایت 

۲-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


محمد شمس بازدید : 345 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

Google Chrome v4.0.288.1 از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

g chrome مرورگري بي نقص و پرسرعت با نام Google Chrome v4.0.288.1 (قابل حمل)

دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 192 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

Internet%20Explorer%209%20Platform%20Preview%202%201.9.7766.6000 محبوب ترين مرورگر اينترنت دنيا با نام Internet Explorer 9 Platform Preview 2 1.9.7766.6000

 دانلود در ادامه مطلب:

محمد شمس بازدید : 1516 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد.
این نرم افزار فایرفاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید. این نرم افزار Mozilla Firefox دارای قابلیت جستجو آنی در صفحه است که بر عکس اقلب مرورگر ها قادر است کلمات فارسی را به خوبی در صفحه جستجو و در صورت انتخاب هایلایت آن کلمه را در کل صفحه با رنگ روشن و قابل نمایش کند.

از دیگر امکانات نرم افزار فایرفاکس می توان به مرکز دانلود FireFox این مرورگر اشاره کرد که به راحتی می تواند یک مدیر دانلود بسیار قدرتمند برای شما باشد که قابلیت های توقف و افزایش سرعت دانلود را داراست. نرم افزار موزیلا فایر فاکس از جاوا اسکریپت و SVG پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و عملا صفحات پاپ آپ تبلیغاتی را به صورت هوشمند شناسایی و از باز شدن آنها جلوگیری می کند که این دو مورد از جالب ترین امکانات این مرورگر است.
نرم افزار فایر فاکس برای شما قابلیت مهاجرت از اینترنت اکسپلور به موزیلا را فراهم می سازد و علاقه های شما، تاریخ، تنظیمات، کوکی ها و کلمه عبور ذخیره شده روی اکسپلور را به طوری منتقل می کند که کار شما را برای انتقال به این مرورگر آسان تر خواهد کرد. هم اینک نسخه ی شMozillFireFox 3.6.3 و بدون نیاز به نصب این نرم افزار دانلود فایرفاکس را برای شما کاربران عزیز در وب سایت دانلودرایگان نرم افزار مهیا کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

Portable Mozilla Firefox 3.6.3 - نرم افزار موزیلا فایر فاکس

دانلود در ادامه مطلب:

پک اورجینال نصرت1-2-3




آیا برای یادگیری زبان انگلیسی خود و فرزندانتان پولهای زیادی را صرف کلاسهای زبان , کتاب و غیره میکنید؟!!

آیا از رفتن به کلاسهای زبان انگلیسی خسته شده اید و احساس میکنید چیزی یاد نمیگیرید؟!!!

ما  کم هزینه ترین , موثرترین و آسانترین راه را برای شما آماده کرده ایم!

مجموعه بی نظیر آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3  

همراه دوره تقویت

حافظه و مهارت یادگیری با قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و موبایل و MP3 & DVD 
PLAYER

قيمت : 7,800 تومان

محصولات

فروش ویژه مجموعه نرم افزار و بازی اندروید - 2013

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید 2013، مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید. با بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 3 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیحات تمام محتویات مجموعه ...
برخی از محتویات مجموعه ماکسیمم اندروید 2013:
 - بیش از 200 بازی زیبا و جدید گوشی های اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 200 نرم افزار کاربردی ارزشمند اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی
 - بیش از 500 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید
 - بیش از 1000 تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید
 - کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده
 - همراه با توضیحات فارسی تمام نرم افزار ها و بازی های مجموعه در محیط اتوران
 - همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی تمام محتویات مجموعه و ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 12900 تومان


تعداد صفحات : 14

درباره ما
تیم پی سی نیوز بزای شما آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد. امید است که در ویسایت ما اوقات خوبی داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب سایت را می پسندید؟
    نظر شما در مورد پی سی نیوز چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,025
  • بازدید ماه : 2,818
  • بازدید سال : 18,494
  • بازدید کلی : 246,657